fredag 15 juli 2011

Lyckad semesterresa med mycket gott


Foto: Formelle Design

Hemma från vår norrlandssemester konstaterar jag att "borta är bra
men hemma bäst". Vi har haft kalasdagar i strålande sol och
tillsammans med goda vänner och fina släktingar, men åh så skönt
att komma hem till sitt eget fina hus. Men visst är det skönt att få känna
så, vore värre om man inte längtade hem till sin egen lilla vrå.
En av alla fina vänner vi träffade på resan var Camilla med familj.
Vi fick då äntligen smaka hennes finfina bakverk som var lika goda
som vackra för ögat. Klicka här för att komma till Cupcake Delight
som är hennes blogg där man kan se mer av hennes kreationer.
Det som nu står på att göra listan resten av semestern är att färdigställa
den minsta familjemedlemmens rum och inreda det, gissa om det kliar
 i fingrarna. Hade bestämt mig för tapet men när jag skulle titta till den
i färgaffären ångrade jag mig så nu är jag virrig. Men det berättar jag
mer om en annan dag :)

Kram
Johanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar