lördag 16 juli 2011

Pastelligt var det här



Foto: Livet Hemma/Ikea

Just nu går mina tankar mest i pastellfärger. Klurar
på inredningen till den lillas rum och det kommer
absolut gå åt det pastelliga hållet, så långt det går
då man tyvärr inte bestämmer över färgerna på
alla leksaker m.m. som kommer ingå i  helheten.
Denna bilden blir jag direkt inspirerad av rent färg-
mässigt och känner att dessa färger säkerligen
kommer ingå som en bas. Ska bli spännande att
se var det landar och om min bild jag har i huvudet
och slutresultatet kommer likna varandra.

Fortsättning följer....

//Johanna

2 kommentarer:

  1. Ska bli spännande att se färgerna i rummet sedan! När jag ser dessa färger på bilden tänker jag på jordgubb-päron-vanilj Big-Pack, inte så konstigt kanske eftersom det är glass på bilden visserligen ;)
    Kram Linda

    SvaraRadera
  2. Pastelligt är fint, och passar vädligt bra i barnrum.- bilden är väldigt inspirerande....Kram Johanna

    SvaraRadera