torsdag 5 januari 2012

Nytt år = nystart






















Foto: Pressbild Reebok

Nytt år och nya möjligheter. Har inte blivit så mycket träning i höst som
det borde men nu är det nytt år och nya tag som gäller. Har länge funderat
på att införskaffa sådana här Easy Tone skor och nu ser jag att det ska
komma ut en Easy Tone + variant som är en utveckling av den första.
Med balansbollar i sulorna, som gör att man tränar kroppen på ett mer
effektivt sätt, sägs det att det känns som att gå på en sandstrand, låter
inte dumt. Skorna kommer i butik i vår så nu ska jag lägga undan pengar
så jag kan slå till så snart de kommer. Detta året ska bli ett riktigt
hälsosamt år med mycket träning.


New year and new opportunities. This fall was not so much training as it should,
but now it´s a new year and end to excuses. Has long been wanted to buy 
these Easy Tone shoes and now I see that it will come a new variant. With balance 
balls in the soles, wich makes the training of the body more efficiently,  it is said to be
like walking on a sandy beach. Sounds nice! Now I´m saving money so I could buy
me a pair. This year will be a really healthy year with a lot of training.

//Johanna

4 kommentarer:

  1. Nu blev jag även sugen på att ta tag i träningen;) Som sagt det är DAX;) Trevlig afton till er!

    SvaraRadera
  2. Och det är nu jag borde skriva nåt i stil med "här ska det också tränas minsann".... Men det är fult att ljuga ju ;)
    Kramar Kicki
    Ps hojtar till när jag har ändrat mig och kommit igång, som jag vet att jag måste...

    SvaraRadera