tisdag 31 januari 2012

Tillfixad



Foto: Milli Lembke/Formelle Design

Oj, oj, oj. Min fötter kändes som små fluffiga moln igår efter zonterapin
och ryggen blev som ny till på köpet. Kan faktiskt tänka mig att zonterapi
inte är helt ineffektivt. Jag blev väldigt trött och frusen efter behandlingen
så ett varmt bad, en kopp rött te med ingefära (såklart) och kanel och
de sista sidorna i  den mycket spännande boken Eldsvittnet av Lars Kepler
blev den perfekta avslutningen på gårdagen.

Vaknade jag och var en ny människa idag? Nja, bättre begagnad men
ändå lite tillfixad liksom...

Oh, oh, oh. My feet felt like little fluffy clouds yesterday after reflexology
and my back was as new too. I can actually belive that reflexology
is not completely ineffective. I was very tired and cold after treatment
and a warm bath, a cup of red tea with ginger (of course) and cinnamon and
the last pages of the very exciting book Eldsvittnet by Lars Kepler
was the perfect ending to yesterday.

Did I wake up as a new person today? Well, a little bit better
than the day before at least.

//Milli

4 kommentarer:

  1. Alltid något det inger hopp..=)Kanske man skulle prova på ngt alternativmedicinskt bara för att liksom=)Jag är en "real beliver" när det gäller mycket i den världen./Annica

    SvaraRadera
  2. Vad härligt det låter! :) Kram /Nellie

    SvaraRadera
  3. Låter som något jag borde göra. För att åtminstone känna mig som bättre begagnad... :)
    Kramar Kicki

    SvaraRadera
  4. Haha, bättre begangnad....ja lite så beskrev jag också mig själv i inlägget i går kväll :)

    Kram Tina

    SvaraRadera