torsdag 19 april 2012

Kaffe och kaka, tack







































Foto: Johanna Eklöf/Formelle Design

Blir lite barntema några dagar här nu märker jag. Måste bara tipsa om
detta fina kakfatet i plast från Koziol som finns i flera storlekar och den
minsta är perfekt i barnrummet till småkakorna. Bara att duka upp och
sätta sig och fika.

A little tip for the kids is this nice cake plate in plastic from Koziol available
in several sizes and the smallest is perfect in the children's room for the 
cookies. Just to set the table and get a coffee and cake.


//Johanna

4 kommentarer:

  1. Barntema gillar jag! Kakfatet är jättefint. Vi har det i gult och det passar både på barnrummet och i köket.
    Ha en fin kväll!

    SvaraRadera
  2. SÅÅÅÅ fint kakfat:)Är är nu följare på FB:)
    Vill ni ha lantlig inspiration samt delta i min lilla tävling kan ni kolla in min nya post:)

    Ha en kanonhelg.

    LOVE Maria på inredningsvis

    SvaraRadera
  3. Jag har också det fina kakfatet i en större modell i svart, och jag gillar det mycket :) Ha en härlig helg!kram jessica.

    SvaraRadera
  4. Det bästa med kakfatet är att man kan låna det till sitt eget kök när man behöver ett till sina kakor :)

    SvaraRadera