torsdag 21 mars 2013

Grafisk påsk









































Foto: Johanna Eklöf/Formelle Design
Helt plötsligt slog det mig att det är påsk snart och då blev det fart på mig. 
Ritade ägg med grafiska mönster på i datorn som jag skrev ut på lite
 tjockare papper och klippte ut. Sen inhandlades påskris och det följde
 även med lite fina påskfjädrar och prydnadsägg, så nu har jag börjat
 mitt påskpyntande. Lika bra att börja lite innan själva påsken så man
 hinner njuta av det innan det är dags att plocka bort det.

Kolla in Fabriken för mer påskinspiration.

Soon it's Easter so I drew eggs in computer with graphic design on,
 then I printed it on thicker paper and cut out. Bought some branches
 and some feathers and fine egg, so now I have started my Easter
 decorations spirit. You may begin decorate a little before so you
 have time to enjoy it before it's time to remove it.

Check out the Fabriken for more Easter inspiration.

//Johanna

1 kommentar: